Zwinny Plan Sprzedaży

Dedykowana usługa warsztatowo – doradcza dla firm - dla kadry kierowniczej i menedżerów wyższego szczebla, mająca na celu stworzenie dla firmy strategii sprzedaży opartej na wykorzystaniu innowacyjnych narzędzi technologicznych i rozwinięcie wśród uczestników rozumienia strategicznego wymiaru sprzedaży i wartości technologii w procesach sprzedażowych.

Głównym celem w procesie projektowania Wygrywającej Strategii Sprzedaży jest zwiększenie efektywności zarządzania sprzedażą i w rezultacie poprawa wyników finansowych, poprzez automatyzację procesów sprzedażowych i modelowe podejście do zarządzania rozwojem sprzedaży.

Pomagamy naszym klientom stworzyć strategię sprzedaży

Będzie ona wypływała z ogólnej strategii firmy i adresowała jej ambicje rozwojowe. Rozwijamy ich umiejętności w przekładaniu założeń strategicznych na przemyślane działania sprzedażowe - menedżerowie często mają problem z powiązaniem codziennych działań sprzedażowych ze strategią.

Otoczenie gospodarcze, oparte o cyfryzację i digitalizację, zmienia się w dzisiejszych czasach niezwykle dynamicznie. Technologia i idące za nią przeobrażenia są szeroko wykorzystywane w wielu przedsiębiorstwach, szczególnie w dużych organizacjach oraz w startupach. To właśnie te ostatnie dyktują tempo zmian w procesach gospodarczych i rozwiązaniach cyfrowych, które z dnia na dzień stają się powszechnie stosowanymi narzędziami.

Technologia i transformacja cyfrowa to kluczowe obszary zmian
w modelach biznesowych

Sztuczna inteligencja (AI), automatyzacja procesów i robotyka to wiodące rozwiązania XXI wieku. Dotychczas stosowane modele funkcjonowania tracą powoli na znaczeniu, stąd firmy coraz częściej stają w obliczu wyzwania, jak powinien wyglądać ich przyszły model biznesowy czy model operacyjny.

Ostatnie lata przyniosły istotne zmiany w procesie cyfryzacji biznesu.

Wykorzystanie platform cyfrowych opartych na systemach wielofunkcyjnych znacząco zmieniły strategię tworzenia treści w sektorze usług finansowych, ochrony zdrowia, administracji publicznej, handlu elektronicznym i telekomunikacji, a także zmianie uległ sam proces produkcyjny.

Połączenie przetwarzania danych w chmurze i business inteligence, AI, robotyzacja i automatyzacja procesów zyskują coraz większą popularność i stają się coraz bardziej powszechne.

Co zyskasz dzięki wdrożeniu Zwinnego Planu Sprzedaży?

Usprawnisz procesy sprzedaży poprzez ich digitalizację – pomożemy Ci wybrać technologie, wspierające proces sprzedaży – systemy typu CRM
Wspólnie opracujemy najlepszą strategię sprzedaży, która zbuduje Twoją przewagę konkurencyjną
Zorganizujemy Twój dział sprzedaży, dzięki któremu wyprzedzisz konkurencję i zdobędziesz nowych klientów
Uzbroimy Twoich handlowców w umiejętność budowania długotrwałych relacji, a co najważniejsze zamykania sprzedaży
Uszczelnimy komunikację pomiędzy działem sprzedaży a działem marketingu, co pozwoli na skuteczne generowanie leadów
Poznasz nowoczesne podejście do zarządzania procesami sprzedażowymi (zasadę 3M - management, metrics, methodology)
Poznasz i zaprojektujesz nowy model zarządzania sprzedażą wielokanałową – model hybrydowy omnichannel
Dowiesz się, co to jest value co-creation w modelu sprzedaży

Bezpłatny
e-Poradnik
dla Małych i Średnich Firm

Pobierz e-Poradnik z praktycznymi wskazówkami przygotowanymi przez nasze Konsultantki. Zostaw swoje dane, a link do ściągnięcia e-Poradnika prześlemy e-mailem.

Pobierz e-Poradnik

Dziękujemy za rejestrację.
Za chwilę, na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość z linkiem do pobrania e-Poradnika.
Zarejestrowaliśmy błąd. Spróbuj wysłać dane jeszcze raz.

Mamy dobry plan na sukces twojej firmy w cyfrowych czasach

Zmieniamy sposób myślenia o prowadzeniu biznesu. W niejednoznacznym, nieprzewidywalnym, złożonym i zmiennym świecie żadna strategia nie może być wyryta w skale. Dlatego dostarczamy ci plan działania, który można aktywnie i reaktywnie modyfikować. Zobacz, jak pracujemy krok po kroku, nie zamykając ci drogi do nowych ścieżek wzrostu

Wywiad strategiczny i analiza potrzeb firmy

Audyt technologiczny i diagnoza ekspercka

Rekomendacje dopasowane do wyzwań i możliwości twojej firmy

Wdrożenie strategii transformacji cyfrowej

Ewaluacja wraz z podsumowaniem efektów

Nasze konsultantki

Długoletnie doświadczenie, strategiczne myślenie i praktyczna wiedza. Tym dzielą się nasze Konsultantki, które od wielu lat wspierają firmy i przedsiębiorstwa w osiąganiu sukcesów.

Monika

Grabowska

Engave

Head of Sales

Ponad 20-letnie doświadczenie w doradzaniu najlepszych rozwiązań informatycznych dla Klientów, sposobie ich implementacji oraz zmian organizacyjnych związanych z modelowaniem nowych procesów. Swoją wiedzę wykorzystuje optymalizując działy sprzedaży.

Monika

Ledzion

Engave

Digital Transformation Consultant

Od 2005 roku związana ze środowiskiem startupowym i finansowaniem transformacji sektora MŚP. Ostatnie lata pracy zawodowej poświęca doradztwu w zakresie finansowania inwestycji ze środków publicznych i prywatnych oraz ocenie inwestycyjnej projektów. Od 2014 Ekspert w Komisji Europejskiej.

Co zyskasz dzięki wdrożeniu
Zwinnego Planu Sprzedaży?

Skontaktuj się z nami

Monika Grabowska

Dyrektor Sprzedaży w Engave

T. 608 636 511monika.grabowska@engave.pl