Autorski Podcast
Rozwój w Biały Dzień

Kliknij i słuchaj na swojej ulubionej platformie podcastowej!
iPhone mockup

Kręcą Cię nowinki i trendy technologicze? Interesujesz się to biznesem, kulturą organizacyjną, a tematy takie jak AI, VR, Metaversum, UX, CX czy leadership nie są Ci obce? Jeżeli, choć na jedno z tych pytań odpowiadasz "TAK", to ten podcast jest dla Ciebie! 🎙 Co środę serwuję krótkie odcinki, podane w przystępnej i krótkiej formie, a Ciebie zapraszam gorąco do subskrybowania, słuchania i udostępniania kanału!

NOWE I POPULARNE

Odcinek
99
|
Trendy i Odkrycia

Przebij bańkę informacyjną i zobacz, co cię omija!

Czy jesteś gotowy/a dostrzec świat poza algorytmicznymi filtrami, które uważają, że wiedzą lepiej, czego potrzebujesz? Dzisiaj będziemy przebijać bańki… informacyjne! Nasze social media i wyszukiwarki są spersonalizowane na podstawie wcześniejszych kliknięć i polubień, więc konsumujemy głównie treści, które są zbieżne z naszymi preferencjami. Nie zdając sobie z tego sprawy, rozwijamy widzenie tunelowe i rzadko kiedy jesteśmy wystawiani na przeciwstawne poglądy, w wyniku czego ostatecznie stajemy się ofiarami własnych uprzedzeń. Dzisiaj opowiem o #FilterBubbles i #EchoChambers, w które wkładają nas algorytmy. Jak to możliwe, że bezpieczna strefa komfortu może okazać się naszym największym zagrożeniem? O tym, dlaczego tak się dzieje i jak poprzebijać bańki informacyjne, aby być świadomym i zorientowanym konsumentem treści, dowiesz się słuchając całości odcinka. Czy jesteś gotowy/a zaryzykować i spojrzeć poza to, co "lubi" Twój profil? 🕵️‍♀️ Ostrzegam, może być ekscytująco!

Przebij bańkę informacyjną i zobacz, co cię omija!

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz
Odcinek
71
|
Trendy i Odkrycia

71. AI vs. Artysta: Kto wygra w wojnie o Sztukę?

🎨💻 Czy sztuczna inteligencja może stworzyć prawdziwą Sztukę? 🤔 Tworzenie dzieł sztuki przez AI to innowacyjny trend, który otwiera nowe możliwości w dziedzinach artystycznych. Ale czy naprawdę chcemy, aby sztuczna inteligencja zastąpiła ludzką kreatywność? 🤖👨‍🎨 Na pierwszy rzut oka może się wydawać to fascynujące i innowacyjne. Może to być sposób na eksplorowanie nowych form i stylów artystycznych, które nie byłyby możliwe dla ludzi. Może to być też sposób na demokratyzację sztuki i udostępnienie jej większej liczbie osób. Jednak tworzenie sztuki przez AI niesie ze sobą także wiele zagrożeń. Czy sztuczna inteligencja może tworzyć sztukę? A jeśli tak, to czy nie jest to forma kradzieży intelektualnej od prawdziwych artystów? O tym, czy AI zabije ducha sztuki, czy kopiuje obecne prace artystów albo co gorsza - czy zastąpi ludzką kreatywność - porozmawiamy w dzisiejszym odcinku. A co Ty myślisz na temat sztuki tworzonej przez AI? 💬 Podziel się swoją opinią w komentarzach i subskrybuj podcast, aby nie przegapić kolejnych odcinków! 🎧

71. AI vs. Artysta: Kto wygra w wojnie o Sztukę?

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz
Odcinek
65
|
Trendy i Odkrycia

65. Hakowanie pod lupą: Psychoprofilowanie i analityka śledcza

Chcesz dowiedzieć się jakie informacje o Tobie krążą po sieci i jak to wykorzystują hakerzy? W takim razie koniecznie posłuchaj dzisiejszego odcinka, poświęconego psychoprofilowaniu i analityce śledczej. Pokażę Ci dobre i mroczne strony tej metody, a także dowiesz się, jakie informacje można uzyskać tylko z Twoich działań w internecie i jak cyberprzestępcy korzystają z tych informacji. Będzie też trochę o tym, jak psychoprofilowanie wykorzystywane jest przez firmy marketingowe. Czy wiesz, że jest to jeden z najskuteczniejszych sposobów na dotarcie do potencjalnych klientów? Jeżeli tylko taka tematyka Cię interesuje — serdecznie zapraszam do wysłuchania całości!

65. Hakowanie pod lupą: Psychoprofilowanie i analityka śledcza

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz
Odcinek
67
|
Trendy i Odkrycia

67. (H)AKTYWISTA - haker czy bohater?

Przenoszenie się do świata online sprawia, że także aktywizm zyskuje nowy wymiar. I tutaj cały na (czarno?) wchodzi haktywizm, czyli te działania hakerskie, które polegają m.in. na włamaniach do sieci lub baz danych po to, by ujawnić informacje na temat m.in. łamania praw człowieka. Po wojnie wypowiedzianej Putinowi przez grupę Anonymous, w związku z jego atakiem na Ukrainę, bardzo często w dyskusjach używa się określenia haktywista lub haktywizm – co to znaczy? Jak duży wpływ na obecny kształt polityki mają członkowie organizacji hackerskich? Dzisiaj porozmawiamy sobie o tym rosnącym trendzie, o jego genezie, przykładach, a także jakie są konsekwencje rozwoju tego zjawiska w dzisiejszym cyber-świecie.

67. (H)AKTYWISTA - haker czy bohater?

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz
Odcinek
97
|
Trendy i Odkrycia

97. Redefinicja sprzedaży. Dlaczego H2H wygrywa z B2B?

Od „zarania dziejów” sprzedaży i marketingu istniał podział na B2B lub B2C. I okej, to miało pomóc zrozumieć, kto tu jest kim i jakie są zasady gry dla poszczególnych sektorów. Ale może już czas zapomnieć o starej szkole i zrozumieć, że w erze globalnej łączności i bezpośredniej komunikacji, najważniejsze jest podejście H2H – Human to Human? Przecież na końcu każdej transakcji, niezależnie od tego, czy mówimy o firmie, czy indywidualnym kliencie, stoi człowiek. Prawdziwy człowiek, który szuka czegoś więcej niż tylko produktu. Marketing i sprzedaż nie mogą już być traktowane jako jednostronny przekaz. Każdy klient, niezależnie od tego, czy reprezentuje dużą korporację, czy jest indywidualnym konsumentem, wnosi własną historię. Naszym zadaniem jest wsłuchiwanie się w te historie i tworzenie spersonalizowanych, autentycznych rozwiązań. To jest klucz do budowania trwałych relacji i głębokiego zaangażowania. Przyjęcie podejścia H2H nie tylko zwiększy efektywność naszych działań marketingowych, ale także pozwoli nam budować silniejsze, emocjonalne połączenie z naszą marką. W dzisiejszym odcinku opowiadam więcej o sile podejścia H2H i różnicach między nim a tradycyjnymi modelami B2B i B2C. Jeśli chcesz zgłębić tę tematykę i dowiedzieć się, jak podejście H2H może odmienić Twoje strategie sprzedaży i marketingu, serdecznie zachęcam do wysłuchania całego odcinka!

97. Redefinicja sprzedaży. Dlaczego H2H wygrywa z B2B?

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz

Kategorie

Newsletter

ZAPISZ SIĘ DO DIGITALIZATORA,
A NIC CI NIE UMKNIE!

Dziękujemy! Twoja subskrybcja została przyjęta!
Ups! Coś poszło nie tak, spróbuj jeszcze raz!
engave-Dostarczamy-kompleksowe-rozwiazania technologiczne-dla-biznesu
Informacja Cookies
Na naszej stronie internetowej www.engave.pl wykorzystujemy pliki cookies. Klikając „Akceptuję wszystkie”, wyrażasz zgodę na instalację wszystkich plików cookies oraz przetwarzanie Twoich danych osobowych. Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie. Administratorem Twoich danych osobowych jest Engave Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, ul. Czarodzieja 16, 03-116 Warszawa. Twoje dane osobowe mogą być także przetwarzane przez strony trzecie.

Klikając „Wyłącznie niezbędne cookies”, umożliwiasz funkcjonowanie strony internetowej. Więcej informacji o przysługujących Ci prawach znajduje się w naszej Polityce Prywatności Serwisu i Polityce Plików Cookies.
Szczegóły
Akceptuj Wszystkie
engave-Dostarczamy-kompleksowe-rozwiazania technologiczne-dla-biznesu